Husaria

 Husaria to nasz następny projekt. Gra przeniesie Cię w
w mroczne czasy pełne krwawych bitew i heroicznych
wyczynów ówczesnych wojaków zakutych w stal.
Będzie można wybrać jedną z czterech armii, którą
będziemy kierować do celu, jakim będzie zdobycie
panowania nad obcymi ziemiami. Gra będzie wiernie
odtwarzać architekturę, uzbrojenie i styl życia
tamtych czasów. Husaria będzie przedstawiać pełne
sekwencje walki - żadnych uproszczeń. Odpadające
członki, tryskająca krew, jęki agonii to normalny
przebieg każdej walki, zwłaszcza kiedy używa się
mieczy, oszczepów, toporów itp. Naturalnie walka
to nie wszystko. Dobre gospodarowanie państwem i
jego zasobami to najlepsza droga do sukcesu.

    Tak brzmiały zapowiedzi następnej gry spod skrzydeł Złotego Skarabeusza  i  na zapowiedziach się skończyło.
Prace nad kolejnym tytułem były ściśle uwarunkowane od sukcesu rynkowego Exodus'a, a ten był niewystarczający
na opłacenie choć jednego artysty.  Exodus  powstawał bez wkładu środków osób trzecich, założeniem było
jak najlepsze zaistnienie na rynku jak najlepszym produktem, zdobycie dobrej marki i  funduszy.  Przy  kolejnym
projekcie nie mogło być mowy o charytatywnej pracy, nie tylko ze względów  typowo egzystencjonalnych, ale
również  z powodu  ogromnego  rozmachu  nowego  projektu.  Odpowiedni  sprzęt i zwerbowanie wielu  nowych
 ludzi do współpracy, było koniecznością. 




husaria title



Co było przewidywane:
  • 16 bitowy kolor
  • cieniowanie płaskie
  • cieniowanie Gouarda
  • antialiasing
  • duże niepowtarzalne mapy
  • 16 bitowy dżwięk AHI
  • przestrzenny dzwięk
  • mnóstwo animacji
  • muzyka z płyty
  • tryb null-mode, TCP/IP
  • rozdzielczości od 800*600 wzwyż
Husaria miała ukazać się na Amidze - tylko procesory
 PPC - oraz na komputerach PC.



Powrót na stronę główną